Sunday, November 30, 2008

Moment

Cred ca prietenia este inclinarea pozitiva a eului si, de vreme ce, de ceva luni bune tu nu ti-ai mai aplecat bratul , iar eu mi-am schimbat centrul de greutate, in mintea mea se contureaza un amurg.
Da, prieten unic si drag, ca orice alta intamplare, momentul nostru se apropie de o alta emisfera, nu pentru ca eu sau tu ne-am dori asta cu adevarat ci poate pentru ca spatiul meu se indeparteaza iar in al tau nu mai este loc.
Si...daca mai demult gaseam culoare impreuna, acum, prinsi in custile valorilor cotidiene ne indreptam cu o viteza ametitoare in directii diferite si oricate incercari am face simt ca ceva esential din formula chimica ce ne-a definit prietenia s-a evaporat condensandu-se in competitie.
Literele timpului prezent sufera o metamorfoza obisnuita transformandu-se in trecut...doare, dar in acelasi timp se integreaza perfect in context.
Iti multumesc ca m-ai acompaniat in multe calatorii atatia ani la rand si sunt sigura ca venivor multe rasarituri si amurguri de aici inainte pentru fiecare dintre noi si mai presus de asta ne vom redefini in permanenta forma in drumul nostru catre absolut.

Te imbratisez, pe curand...?

No comments:

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice