Friday, April 3, 2009

Pas

Îţi încredinţez acum ţie,gândului meu de dincolo de inimă,
un crâmpei din povestea unui suflet bogat
ca atunci când va ploua să-mi poţi fi adăpost

îţi încredinţez acum ţie, ochiului meu de dincolo de material
un colţ de cer şi o bucată de pământ, un strop de verde
ca atunci când va fi ceaţă să-mi luminezi calea

îţi încredinţez ţie, gurii ce-mi stă înaintea vorbelor,
o fărâmă de cuvinte calde
ca atunci când gustul va fi amar să-mi îmbraci clipele în susur de şoapte de dragoste

şi acum, mai la urmă, îţi încredintez ţie, fiinţă,
secretul gândului bun
ca mereu, la orice pas, să-mi fii sfetnic

2 comments:

DoarATAT said...

Draga Irina Miu, de ce nu si "Persoane interesate" ?
BineTze !

Irina Miu said...

O sa ma mai gandesc :)

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice