Saturday, January 30, 2010

Galben

Cadoul tau de azi m-a luat prin surpindere.



Daca as fi fost copil as fi topait de bucurie, te-as fi strans tare de tot in brate si ti-as fi inganat cateva ritmuri de demult (din muzica ce-ti place tie, ca muzica mea ..nu-ti este printre preferate). Asa...am zambit, am tacut si m-am bucurat dupa masca mea din ultimele vremi de fosta ta bucurie la care ma facusei martora inainte de a o fi avut.


Ti-as fi povestit milioane de ganduri si te-as fi mintit spunandu-ti si adevaruri pe ici pe colo. Am fi facut un traseu inconjurul lumii in masina. Am fi ras de o oarecare intamplare.Te-as fi intrebat despre atatea si atatea si mi te-as fi imaginat la mansarda, langa pian, razand cu ochii si inima si jucandu-te de-a fericirea...



Masina ta de curse de pe noptiera mea face cat un sac de cadouri de la 3 bucati de Mos Craciun ce-au uitat sa vina in ultimii ani. Dau 10 mii de mile, 2 carduri la ING si colectia mea de vederi, carti si bijuterii...ca tu sa iti gasesti copilotul...pentru ca...la ce bun vise implinite cand dimineata te trezesti singur????????????

Stiai ca nimeni altcineva nu m-a mai spalat pe picioare?

No comments:

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice