Wednesday, October 15, 2008

Prima

Acum 31 de ani

m-am intalnit cu voi pentru ca trebuia sa ma nasc si cum berzele urmau sa plece, am ajuns sa imi exprim bucuria de a trai intr-un spital oarecare, intr-o miercuri de septembrie, dimineata... sa fi fost vreo 6


De atunci

voi mi-ati udat radacinile si mi-ati hranit sufletul asa cum ati stiut voi mai bine, chiar daca uneori erati sortiti greselii

iar eu m-am desprins incet de pamant si-am ales sa zbor................................

pentru ca voi, tragandu-va din ingeri, ma inzestraserati cu aripi


Acum

ma-ntorc desculta spre inceputuri si nici nu stiti cat ma bucur c-ati fost VOI la primele mele intalniri din viata asta, intalniri inadins!

1 comment:

Blogutzu said...

miule, sa-ti traiasca blogu si sa faca multi pui creativi! Bine te-a adus barza printre noi!

Du Boar

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice