Sunday, October 26, 2008

Radacini

Pe tine te-am intalnit fara sa stiu…de fapt, cred ca tu m-ai intalnit pe mine pe cand erai in clasa a treia si te intorceai de la scoala, mirandu-te cine oare m-a adus din senin in imparatia ta.
Eu… pur si simplu ti-am simtit prezenta pe cand tu ma tachinai sau imi dadeai ordine si apoi putin mai tarziu, cand eu negociam in schimbul discretiei o pseudo-protectie.
Prima data ai fost prea mare iar acum esti prea departe si cu toate astea AND-ul ne uneste aleator conversand despre radacini in drum dinspre aeroport si-mi dau seama ca sangele are memorie iar daca unele lucruri nu se spun, cu siguranta se simt.
Am invatat de la tine sa am grija cu cine merg la drum lung caci daca alegerea e buna cel ce iti sta alaturi te ridica, ca poti sa fii pentru copii tai o masura din parintii ce te-au crescut si ca poti avea mai mult cand ai curajul sa indraznesti.
Mi-e dor sa jucam o ca la balta, o ungurica,un toc… si in schimbul unei date increngaturi genealogice nu-ti cer decat sa continui sa existi pentru ca intr-o lume atat de mica tu ai puterea sa creezi un univers.

No comments:

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice