Saturday, February 28, 2009

Orar

A sunat clopotelul
Pasi rari si apasati se indeparteaza...
Miroase a ghiocei primiti intr-o doara
In inima mea se sfarma totul in bucati de idee si se risipeste in vidul creat de forta de atractie/respingere dintre doi poli si jumatate
Redefinesc fizica?Hmm...nu conteaza, oricum, n-am inteles-o niciodata
La chimie stam bine, si ce daca...1+1 la mate dau 2
Ma faci din vorbe, la literatura, eu uit sa mai citesc la filosofie ca poate m-as destepta putin
Sfidez geografia, calatoresc cu tine prin locuri nebanuit de accidentate, dar tu iti indrepti bratele spre alte spatii
La biologie stiu ca daca inima nu mai bate poti sa mori si cu toate astea mi se taie respiratia cand te vad

Orarul asta nu are nici o logica
Ma mai salveaza engleza, ca fug de puterea cuvintelor

Miu, stai jos, 4!

3 comments:

Unknown said...

Miule, stai cam prost la scoala! :)
Vezi urmatoarea nota sa fie 5 ca macar sa treci clasa

Irina Miu said...

Las' pe mine, Mada, ca o sa devin olimpica, vorba lu' Mindrutescu :)
Am nevoie sa ma pregatesc putin :)

aLiNuTzA said...

Fain,hmm..putin spus!

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice