Sunday, March 29, 2009

Loc

Nu-mi gasesc locul la masa pentru ca este, de fapt, un birou, nici pe strada pentru ca e ori prea aglomerat ori prea fals
Nu-mi gasesc locul in cercul de prieteni pentru ca nu mai are nici aceeasi forma, nici continut congruent
Nu-mi gasesc locul acasa, pentru ca nu mai e casa mea de ceva vreme.

Pe banca unde visam cu ochii deschisi s-a instalat un pusti simpatic
Am incremenit de singuratate
Cei ce ma cunosc ma simt

Nu-mi mai gasesc locul aici
Doar dormitorul imi cunoaste agoniile dezradacinarii...

4 comments:

Florin Ghinda said...

eu numesc asta "singur in multime"

Irina Miu said...

eu i-as zice sindromul "Giubegeni in New World " :)

DoarATAT said...

Iar eu ... i-as zice ...
-- "Sa deschizi usa spre lume" !
,
Un prim pas ar fi : caseta pe bara laterala cu "Persoane interesate".
,
Secretele raman, Iubirea trebuie impartasita (comunicata, destainuita...).
,
BineTze !

Irina Miu said...

Bine'Tzie, BIne'Mie:)

Da...
O sa mai pastrez o vereme misterul :)

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice