Sunday, March 8, 2009

Scrisoare

Unui copac inflorit
Unui porumbel singuratic
Dorului de casa
Unui apus de iubire
Unei nuante de verde
Unui vis
Unei oglinzi sparte
Mie
...
Unui gand razlet
Unui lac adanc
Unui izvor de fericire
Unei fotografii ingalbenite
Lunii mai
Unui copil trist
Tie
...
Unui drum inchis
Unei piete
Catre o biserica
Unei dimineti de vacanta
Unui taram indepartat
Unei melodii de neuitat
Unui zambet
Unei lacrimi
Timpului
...
Unei duminici oarecare
Catre o camera goala
Pentru 2 tample argintii
Unui crampei de cer
Unei frunze rugii
Pentru un prieten drag
Amintirilor
Curajului
Iubirii

5 comments:

Florin Ghinda said...

hm...

Irina Miu said...

ihm...:)

DoarATAT said...

Pai nu (?)...pai da(!).
E ALTCEVA ... acum si-a mea .
Te pup ! (membru Academia Pupaciosilor).
Pacala'n Tzara lui .
Trist-AN .

Lexi said...

"Scrisoare"... m-a inspirat. De foarte mult timp imi doresc sa scriu, dar -desi stiu despre ce-, nu-mi gaseam cuvintele. U know,aveam nevoie de lucrurile acelea mici, sau cuvintele acelea care starnesc emotii puternice... Am gasit, multumesc!

Irina Miu said...

Pai acum ca ai gasit cuvintele mai e nevoie doar sa le gasesti un loc...:)

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice