Saturday, January 10, 2009

Mondo

Pentru ca ai o lume atat de colorata, de minunata si de vasta, invadezi lumea mea, candva la fel, doar ca sa imi amintesti ca uitasem…

Ai aparut odata cu cativa fulgi de nea si ti-ai pictat neintentionat ochii in albastru ca sa-mi intaresti slabiciunile. Privirea ta imi lumineaza inima si curiozitatea ta ma retransforma in copil, invat de la tine ca poti creste mai repede fara ca ceilalati sa observe, ca aprecierile sunt mana cereasca si ca poti vorbi fara sa-ti doresti sa fii ascultat.
Cand tu crezi ca visele pot deveni realitate ma inspiri si las la o parte romanele din biblioteca mea pentru a-mi creiona posibile povesti, cand tu mai gresesti cate un cuvant eu rad cu lacrimi iar cand ma imbratisezi ma molipsesti cu caldura.
Ne unesc combinatiile reusite de cuvinte si parerile idealiste despre prietenie, ma hotarasc sa iau de la tine dorinta de a demonstra ca pot, rabdarea cu care te impeniezi si mai ales constanta cu care lupti pana la capat atunci cand iti doresti ceva
Te las de aci inainte sa descoperi si, mai ales, ca creezi…Chitz, Chitz, ti stimo…pentru ca daca tu insisti…

1 comment:

nicu m. said...

In sfarsit am reusit sa "te vizitez" ! imi place !
sa nu te opresti !:)

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice