Sunday, January 25, 2009

stire

ne-am intalnit pe un taram unde tu si eu ne confirmam geneza si incompatibilitatea
m-ai privit ca si cand ti-as fi apartinut desi, nu ma cucerisei
eu te-am luat drept o posibila poveste desi, un gand dintr-o viata viitoare ma tinea in loc
m-ai strans puternic de mana stanga cand am dat sa plec
ti-am zambit fugar

am facut impreuna vreo trei pasi si jumatate, al patrulea pas ramanand suspendat la rascrucea dintre vis si realitate
tu ai cotit spre dreapta caci te chema trecutul
eu m-am odihnit putin pe borna kilometrica ce ne arata distanta pana la urmatoarea intersectie si am cotit spre stanga caci nu imi place sa merg inapoi

fara sa-mi dai de stire mi-ai traversat brusc si insistent traiectoria
credeam ca renuntasei …

No comments:

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice