Thursday, September 3, 2009

Contrasens

In tara in care vrei tu sa pleci sau sa ramai…exista doar sensuri unice

Contrasensul nu a fost inventat…

Daca pleci azi, nu stiu cand o sa te mai vad sau o sa te mai aud, nu stiu cand o sa te mai privesc in ochi sau o sa iti mai strang mana, nu stiu…cand rasul tau, pe care si tu si eu l-am uitat parca de o vesnicie, va mai sparge zidurile impietrite de iluzii desarte, de vorbe nespuse, de povesti agitate si molcome de ce a fost sau nu ar fi fost…de ce-ar putea fi.

Daca ramai, inchisoarea la care te-ai pedepsit ti-a pierdut codul pin la iesire caci de intrat…se intra doar din intamplare si stiu ca te voi vedea de departe fara ca tu sa stii ca sunt acolo, stiu ca vocea ta nu va mai suna la fel si ochii mei nu vor mai focaliza, stiu ca nu vom mai rade impreuna la o simpla miscare de deget , pentru ca …povestile au incetat sa se mai scrie.


Contra ta…s-a unit universul
Contra mea…tot universul se destrama


Raman fara sa mai dau sens unor lucruri ce si-au pierdut semnificatia si plec fara mana dreapta in cautarea zambetului pierdut…

2 comments:

aLiNuTzA said...

Ai un sti de-a scrie foarte frumos.Esti atat de atenta la detalii,atat de finutza..ceea ce citesc aici imi declanseaza stari de emotie,dor si multe sentimente care se joaca cu sufletul meu in aceste momente.Esti nemaipomenita.Felicitari draga mea Irina!

Irina Miu said...

Iti multumesc, draga Platon! Erau doar stari de "contra-gratie" care s-au coagulat in cuvinte pentru a crea imagini si senzatii...

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice