Sunday, September 27, 2009

Indici

Pentru ca mi-a placut matematica si inca imi place sa ma joc cu cuvintele stau si ma gandesc ce indici se pot calcula introducand urmatoarele date?

Doi parinti buni si partial sanatosi. Un frate si o cumnata de milioane. Doi nepoti blonzi care au solo una domanda :). Doi bunici ce m-au crescut si alti doi bunici ce mi-au fost mai departe si care toti, ma privesc acum din cer.

Sapte genti si zece perechi de pantofi. Patru perechi de ochelari. Peste o suta de carti in colectia personala dintre care una este scrisa de mine si la alta sunt coautor. Vreo sase sute si ceva de metri patrati de teren intra-extravilan. Un laptop. Opt cutii de bijuterii, partial pline. O canapea, primita cadou. Nici un televizor :)

Peste douazeci de diplome, ce-oi face cu ele…habar nu am :). Cateva titluri. Mii de idei si o afacere personala profitabila. Cativa clienti, colaboratori si parteneri de afaceri care ma apreciaza si pe care ii apreciez.

O inima rupta in cateva randuri dar care are energie pentru a visa si spera. Analize care nu-s la zi…ca nu mai sunt fonduri :)

Urcusuri si coborasuri, saisprezece tari, doua continente, vacante dese si lungi, munti, campii, mari, dealuri, orase, magazine, strazi si… birturi :)

Minute de tacere, ore de conversatii, zeci de mii de intrebari cu sau fara raspuns, zambete, melancolii, rasete si plansete in hohot. Momente penibile cu caru’ :)

Si peste 45 de prieteni, adunati cap la cap…mai apropiati sau mai indepartati, mai mult sau mai putin accidentali, oameni care imi fac viata mai frumoasa cateodata si carora le sunt partener temporar in drumul lor prin viata, oameni care ma bucura, ma incanta, ma provoaca, ma fac sa zbor sau sa revin cu picioarele pe pamant :), oameni care sunt sau au fost si care isi pun amprenta asupra traiectoriei mele.
Prieteni, care sunt cel mai mare lucru cu care Dumnezeu m-a binecuvantat.


EU

2 comments:

DOAR NOI said...

Minunat!
Frumoşi indici!
Să fii sănătoasă!
G'nduri bune!

Irina Miu said...

"DoarEu", in armonie cu incheierea "indicilor" mei iti multumesc :) si iti intorc urarile.
Sa te bucuri,
"Eu"

Who am I...

My photo
Timisoara, Romania
I am Miu and I believe happiness is a choice